sunnuntai 8. lokakuuta 2017






Pitkästä aikaa. Eli mä oon Taavo. Taavo Tiltanpoika Seppänen. Pikkuisen on elämä muuttunut siitä kun muut tyypit muutti meiltä. Ruoka ei esim. tule enää kiposta suoraan, vaan sen eteen joutuu tekemään "töitä". Leikkikavereita on käynyt meillä kylässä leikkimässä. Yks Paavo, joka on valkoinen ruotsin hirvikoira. Paavo on vähän minua vanhempi, mutta hyvin meillä sujui leikit. Leikeissä oli myös velipoika Jovi. Pantii elämä vähän rantteliksi

Katottiin välillä toisten hammaskalustoa, että onko kaikki maitohampaat jo tulleet...

tai sitten leikittiin batmania. Tämä leikki vähän sattu, jos toinen repi korvasta liikaa

Tässä on sitten eräänlainen perhepotretti eli mun mutsi ja Tyyne. Tyyne on sellainen koira, joka haukkuu lintuja. Hyvä tyyppi ja otti minut heti niinku imuun mukaan. Tehtiin sillai sinunkaupat ja se sopi mulle
Ajettiin yks kerta Kajaaniin pentureffeille ja siellä sitä kavereita riitti. Oli vaikka minkälaista hännänheiluttajaa. Olin heti sinut muiden kanssa ja yhen sakemannipojan kanssa leikit sujui ihan superisti



Oltiin melkein samiksii

Sitten siellä oli yks Heta, samanrotuinen kuin minä, pikkasen vanhempi kuin minä




Meiän elämä muuttui kertalinttuulla, kun meille muutti Telma. Telma on samaa rotua kuin Tyyne, eli suomenpystykorva. Onhan se epeli. Meillä on aika rajut leikit välillä joten joudutaan sitten vuorollaan "rauhoittumispenkille" istumaan





                   Oltiin yks viikonloppu retkellä ja voin sanoa, että me juostiin ja piettiin lystie




Jos pidät haasteista hanki kaksi pentua samaan talouteen yhtäaikaa. Voin sanoa, ettei tekeminen lopu















Tämmöstä tänne. Mun omaihmisellä on aika kiire aikataulu tämän syksyn, mutta kyllä se on joutanut meitä reenimään ja itteään,  tekemään kouluhommia ja samalla käy jotain harjoittelua. Jospa se ens keväänä helepottasi. Mukavaa syksyä kaikille täältä "Koiralasta"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti